Monday, January 17, 2011

Erinevad üritused

Kolmekuningapäev

Siin tähistatakse seda siis nii, et süüakse traditsioonilist kooki. Selle koogi nimi on galette ja selle sees peitub üllatus, mis on igal korral erinev. Inimene, kes saab selle tüki, kus see see on, saab endale krooni pähe. Kuidas tükke valida? Seltskonnas kõige noorem ütleb milline tükk kellele läheb. Just nii me tegimegi pühapäeval Kasia juures õhtusöögil. Meid oli lausa 8. Kõige noorem oli korealanna Kil ja tema valiku läbi sain mina “kuningannaks” ehk siis minu koogitüki sees oli üllatus. See oli südame pühaku kuju:D otsetõlkes siis….Sain krooni pähe ja puha.
Pühapäeva päeval käisin maailma kõige armsamas kohvikus teed joomas ja arutama kultuuridevahelisi erinevusi jne. Oli põnev! Muidu selle kohviku nimi on “Un thé à Paris” ja see asub Bastille lähedal. Soovitan kõigile soojalt ! Kõige odavam tee maksab 4 euri ja seda on terve kann !!! Sealt saab 3 suurt tassi täit teed ja ettekandja on lahkesti nõus veel vettki lisama. Ja purutee ka veel kõigele lisaks ! See on väga suur luksus Pariisis !

13. jaanuar – Nouvel an Russe ehk siis Vene uusaasta

Kuna meie kursusel on üks venelanna, siis ta kutsus meid pidama koos temaga vana-usu uut aastat. Oli selline rahulik istumine tema juures. Aga miks ma seda mainima pean? Kertu, ma leidsin Maasika!!! Nagu Sa mulle südamele panid :P


Soirée multiculturelle vol 2

Laupäeval pidasime teise multikultuurse õhtusöögi maha, oli väga hästi õnnestunud. Rahvast oli väga palju ja toidud olid maitsvad. Minu kräsupea kook läks ka väga hästi peale. Tegelikult, asi, mis tegi selle õhtu eriliseks oli see, et Kasia, Kil ja Alain (ka Valentin, tema poeg) korraldasid mulle üllatuse. Nimelt on Alain’il ja Val’il bänd, seega mängisid nad kitarri ja Kil oskab niisama super hästi laulda, seega tema laulis. Ja ühe laulu pühendasid nad täielikult mulle :) Muutsid ühe sõna Mari-Liis’iks ja oligi olemas. Need sõnad sobisid antud olukorda ja minuga nii hasti. Pärast laulis Val mulle üksi ka. See oli nii suur üllatus ja nii super !!!!! Lisan siia refrääni sõnad ka...(google translate on kindlasti abiks:D)

« Mais tous les chemins te ramènent comme ca, Mari-Liis,
Tu peux partir là-bas mais rien ne t’éloigne jamais,
De ce que tu aimes, de ce que tu es, tu reviens toujours,
Tu es comme ca, cœur fidèle, ton regard se perd parfois,
Mais rien te fait oublier, ni ceux que tu aimes, ni ce que tu es…

Tu es comme ca 

Tu es comme ca
Tu es fier et libre
Mais tu n’oublies jamais» 

Kahjuks ei taibanud ma tollel hetkel seda filmida, aga lootus on saada järelsalvestus! Seniks võite kuulata lugu youtube’ist, kus pole see küll minu nimega ja minu sõprade esitatud, aga annab idee.

Järgnevad päevad tegelen pakkimisega ja kõikidega kohtumisega, sest enne minekut on vaja ju kõigile “head aega” öelda. Seejärel ootab mind Dublini lennujaam, Liverpool, (Manchester), Riia lennujaam ja Eesti !!!!!

3 comments:

  1. räägi nüüd lähemalt kuidas sa selle maasika otsa koperdasid, see tundub söödav ka veel lisaks kõigele:D

    ReplyDelete
  2. Oot, miks see maasikas siis nüüd nii tähtis järsku on:D:D:D
    Aga tead, ma avastasin, et meil ei lähegi väga raskeks see ühe toa jagama nädalaks ajaks, sest et 26 lähen ma nii kui nii Rootsi kruiisile, reede ja laupäeva öösel ma olen tööl ja siis juba Himosele:D

    ReplyDelete
  3. Merle: haha, super! aga Maasika teema on Kertuga omavaheline "nali"
    Kätlin: see oligi söödav! ja maitses ülihästi!

    ReplyDelete