Sunday, October 14, 2012

Kiire nädal

Eelmine nädal oli super kiire. Esmaspäeva õhtul "kolisin" nädalaks Kärdu juurde, sest Kasia tuli Pariisi, võttis enda toa tagasi, aga Victoria polnud veel lahkunud. Sadasingi esmaspäeva õhtul Kärdu juurde sisse ja okupeerisin tema elamise. Aitäh selle võimaluse eest, Kärt! Minu arvates möödus meie kooselu hästi. Kärt lubas mul isegi tema voodis magada, sest see on umbes 3x3 meetrit suur!!! Hiiglaslik voodi! Nii oli parem ka, siis ei seganud me üksteist hommikuti või õhtuti, kuna meil olid nii erinevad graafikud. Minu nädal möödus töötähe all ja Kärdi kohta saate ise tema blogist lugeda. Lahkusin Kärdu juurest reede õhtul, et öelda head aega Victoriale, kes pidi lahkuma laupäeva hommikul. 

Igal juhul läheb tööl siiani hästi. Reedeti on mul tund ühes erakoolis, kus on 3-4 aastased lapsed ja neid on 15! See on ilmselgelt liiga palju! Lisaks oleme mingis ruumis, kus on palju mänguasju ja muid ahvatlusi, seega on lapsi päris raske ohjes hoida. See selleks. Sel nädalal oli meil tööjuures local manager'idele ka wine tasting õhtu, kus pidime vabas vormis arutama, et kuidas läind ja mis võiks paremini minna jne. AGA see kujunes välja tõeliseks töö koosolekuks, kus ülemused rääkisid ja meie kuulasime. Igal juhul pärast said nad oma veast aru ja lubasid, et nii enam ei juhtu. Aga tõsiasi on see, et olime seal 19.00-23.00ni. Seal ma tõstatasin ka küsimuse, et kunas meil talvevaheaeg on - 1 nädal! Siis nad veel ei teadnud, aga mulle öeldi, et ilmselt saab see jaanuari alguses olema. Pärast rääkisin sellest teistele ka ja kellelegi see mõte ei meeldinud, et jõulude ja aastavahetuse ajal töötama peab. Tekitasin väikese ülestõusu ja nüüd otsustati, et vaheaeg on siis 22. detsember-30. detsember. Kui hästi läheb, saan ek kojugi jõuluks! Ja saangi! Eestis olen 21. detsember-28. detsember:) jeeeeei!

Pühapäeval pidin tegelikult alustama oma magistriseminari ettekandega. Seda meenutas ka kiri õppejõult eelmisel päeval. Nimelt on mul teisipäeval vaja teha Skype'i vahendusel presentatsioon oma lõputöö kohta. Selle asemel ma aga hakkasin tuba koristama, sest ma ei suutnud enam kottide otsas elada. Ma elan nüüd taas Alaini juures ja jääme siis Kasiaga ilmselt pikaks ajaks, sest korteri otsingud on siin ikka keerulised. Aga nüüd elan teises toas. OI KUIDAS MA KORISTASIN! Siin on palju asju...pidin kõik paigutama nii, et oleks rohkem ruumi, silmale parem vaadata ja tekiks oma toa tunne. Usun, et olen sellega hakkama saanud! Ootan teid külla (vihje Kässule, Katriinile ja Kristale)! Mul on oma lahtikäiv diivan ja siis veel üks pisem, nii et ruumi magamiseks on! Lisaks kõigele lahkb pühapäeval pariisist ka Kristina, keda ma absoluutselt tahan enne minekut veel kohata. Seega magistriseminari ettekanne - noh see peab natuke ootama. Ettekande endaga on aega teisipäevani, aga ma pean pühapäevase päeva jooksul saatma õppejõule sellest kokkuvõtte ja mingid materjalid, mida mu kursakaaslased lugeda saaksid. 

Järgmine nädal saab põnev olema! Ma loodan, et saan taas trennis hakata käima! Pole juba kuu aega seda teha saand! Lisaks tuleb Pariisi Anna!! :)

4 comments:

  1. Me arutasime muidu Julkaga, et tuleks äkki koos sulle külla millalgi, aga millal, seda näitab hetkel aeg:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga hea mõte! Siis sa ei tunne end üksikuna, kui ma töötan;) SUPER!

      Delete
  2. Ooo ui, ui! Lähme kahekesi kaardiga Pariisi avastama:D.

    ReplyDelete
  3. Väga kiirelt ja kaootiliselt möödus see nädal küll. Meie graafikud olid tõesti nii erinevad :D Aga oli tore siiski!

    ReplyDelete