Saturday, September 22, 2012

Minu keskus - ainult pildid!

Kuna mu blogi nii pildivaene oli ja kuna ma täna oma keskust esimest korda nägin, siis kasutan võimalus ja jagan seda kogemust ka teiega. 
 
Minu keskus väljast



 Tegelikult on mu keskuses kolm õpperuumi. Kõikidel ruumidel on nimed. Esimene on mõeldud kõige pisematele õppuritele ehk siis 1.-3. aastastele.
"Roheline"

"Roheline"










Järgmine tuba on lastele vanuses 4-6. Terve tuba ei mahtunud pildile, küll aga väike nurgake. Ülevalt aknast paistab viimane tuba.

"London"
 
"London"

Viimane tuba on lastele vanuses 7-...See meenutab juba rohkem klassiruumi, aga rõhk on siiski mängulisel tegevusel.
"New York"
"New York"
Lisaks sellele on asukoht suurepärane. Pole absoluutselt täpselt autotee ääres. Maja ees on pisike "park" ja tegelikult teisel pool autoteed on veel päris park ka.
Vaade aknast

4 comments:

  1. hihi...lähed hommikul kooli ja saad lastele öelda, no tereee mu pisikesed kakskeelsed:D

    ReplyDelete
  2. huvitav, kõige väiksematele on eraldatud green room, aga suuremate toad on linnade nimedega, või on meil kuskil olemas linn nimega green?

    ReplyDelete
  3. Äkki on tegu millegagi, millest ka pisipisikesed aru saavad (mis nad selle Londoni vms-ga ikka peale hakkavad :))
    Aga täitsa mignon koht!

    ReplyDelete
  4. Nojah, eks võib siin igast asju oletada. "Green" nagu algajad ehk siis kõige pisemad alustavadki ju alles keeleõppega. Roheline on ka väga lõbus värv lastele ja selline harmooniat rõhutav..."lillelapsed":D Ma ei tea, mida iganes:P "Green room" aga viitab ju tglt ka VIP staatusele...mis on ka õige, sest sellises eas lapsed ongi kõige tähtsamad, sest neid saab suunata ja juhtida:P

    ReplyDelete