Friday, September 14, 2012

"Puhkusel"

Mõtlesin, et saan kirjutada, kui olen töö leidnud, aga no näed, ei mängi vist välja. Olen juba teist nädalat puhkusel...ehk siis töötu. Otsin ja otsin tööd, aga Prantsusmaa paneb mulle oma bürokraatiaga ikka täiega vastu. Siiski, nii meeleheitel veel pole, et Disneysse nuruma läheksin või kuskile baari/restorani tööle läheks. Sellisest tööst mulle hetkel aitab. Aga tõsi ole ka see, et kui muud ei leia, siis tuleb "uhkus" alla neelata.

Olen praktiliselt 1,5 nädalat tööd otsinud - internetis kandideerides, kohapeal käies, helistades. Alguses proovisin leida midagi erialast, aga see tundub suhteliselt võimatu. Siin peab ikkagi diplom käes olema. Noh, baka diplom isegi loeks, aga selleks peaksin laskma teha eraldi tõendi, et Eestis saadud diplom on samaväärne prantsuse omadega (maksab u 70 eurot). Selleks, et seda tõendit saada, peaksin jälle hunniku pabereid täitma ja neid kuskile saatma. Hetkel ei ole viitsinud seda lihtsalt teha...Teisalt on aga ka öeldud seda, et kui ma ei ole Prantsusmaal prantsuse keeles inglise keele õpetajaks õppinud, siis see pole eriti hea...et nad eelistavad just neid, kes seda teinud on. Ahah! Ühesõnaga, anti lootust, et kui aasta keskel on asendusõpetajaid vaja, siis võidakse ühendust võtta. Tore, aga mis ma seni teen?

Muidu olen otsinud tööd hotess'ina. Ehk siis see on inimene, kelle töö-ülesanded varieeruvad seinast seina. Võid töötada firmades, hotellides, restodes, erinevatel üritustel jne jne jne. Nende töödega on aga nii, et neid vahendavad siis spetsiaalsed bürood. Ehk kõigepealt tuleb minna büroosse vestlusesse, siis nad vaatavad, kas nad viitsivad sinuga tegelema hakata ja alles siis organiseeritakse töövestlusi tööandjaga. Ühel sellisel vestlusel pidin läbima 2 testi! Täiesti sürreaalsed olid! Mõlemad olid arvuti testid ehk siis minu arvates täiesti eba-usaldusväärsed, sest iga valesti trükitud täht või sümbol vms loeb veana. JA kuna klaviatuuriks oli ju prantsuse versioon, siis nägin ikka paganama palju vaeva, et üldse midagi sisestada. Esimene test oli selline administratsiooni ja üldiste teadmiste kontrolliks...see läks mul väga halvasti. Nimelt oli see inimene, kes mind tegelikult testi tegema panema pidi, hõivatud. See inimene, aga kes mulle ruumi ette näitas, unustas anda paberi ja pastaka. Miks mul seda arvuti testi juures vaja on? Nimelt...test koosnes kuuest osast, igas osas kuus küsimust ja aega ühe osa lahendamiseks 6 minutit. Esmalt vaatasid mulle vastu nimelt matemaatika ülesanded. Korrutamine, jagamine, liitmine, lahutamine...seejärel protsentülesanded ja siis panganduse intresside ülesanded!!! :D Ma ilmselt ei oleks suutnud viimast isegi paberil ühe minutiga välja mõelda, peast siis rääkimata...Noh, inglise keele test läks mul loomulikult hästi ja üllatasin ka testi vastuvõtjat, et nii kõrged tulemused. Huvitav, kas ta mu CV'd oli üldse lugenud???

Mu puhkuse tipphetk on olnud loomulikult see, et sain endale aastase lepingu spordiklubisse!! Tänu sellele, et mul on ISIC kaart, siis sain ülimalt soodsa pakkumise! Nimelt, kui sa pole tudeng, vaid tavaline töötav inimene, siis oleks kuu maksumus u 85 eurot (+ 150 eurot registreerimistasu). Kui oled tudeng, siis sama lugu, aga 65 euri kuus. AGA kui sul on ISIC kaart, siis registreerimistasu ei ole ja kuu maksumus on 42 euri:) Selle summa eest võid käia trennis kasvõi iga päev, hommikust õhtuni, kasutada saunasid ja ka kõrval asuvat veeparki (mis on üüüüüüüratult suur). Ma arvan, et pole paha pakkumine. Eriti kuna pakutavad trennid on väga mitmekülgsed. Nad jagunevad  5 erinevasse gruppi: "hea enesetunde tunnid", "lihaste tugevdamise tunnid", "basseini tunnid", "kardio tunnid", "tantsutunnid" ja "platoo tunnid". Mida viimane tähendab, seda ma veel ei tea. Aga siiani olen proovinud siis street jazz & hip hop flow tunni, mis kestis 105 min ning Zumba fitness'i. Plaanis kindlasti ära proovida Aqua Zumba ja kõik erinevad tantsutrennid. Üldiselt on see keskus hiiglaslik. Riietusruumid on hiiglaslikud - seal asuvad WC'd, dušširuumid (niisama ja kabiinides) ning kapid. Selleks, et kappe kinni panna, tuleb kas laenutada või osta endale tabalukk. Laenutamine on iga kord 3 euri ja ostes 8 euri...pole raske arvata, kumma kasuks ma otsustasin. Treeningsaalid on samuti hiiglaslikud. Nt oli Zumba saal tavalise eesti kooli võimla suurune + treener oligi reaalselt lava peal. Samuti on saalides valgustus ja inimesed plaksutavad ja huilgavad...:P Erinevus Eestiga on ka see, et on tõeliselt palju meestreenereid ja mehed käivad ka meelsamini ühistrennides, st mitte aind jõusaalis. Samuti käib vanemaid naisterahvaid väga palju - mis on minu arvates erinev ka sellest, mis Eestis näha võib.

4 comments:

  1. spordikompleksi osa on ahvatlev :-) hoian sulle pöialt tööotsingul!

    ReplyDelete
  2. Ma usun ka et nii vinge trennivõimalus annab sulle küllaga motti töö otsimisel ja küll sa varsti midagi leiad!:)

    ReplyDelete
  3. Kuule, aga mina käin ikka veel vaatamas, et äkki sa raatsid avalikult ka öelda, mis panka sa siis konto said. :D

    ReplyDelete