Saturday, February 23, 2013

Nädal aega vennaga:)

See nädal oli hästi tore, sest mu väikevend Kaarel käis mul külas. See on eriti märkimisväärne, sest ta sai oma tihedas treening-graafikus leida nädalakese, mil mulle külla tulla. Nädal läks praktiliselt plaanipäraselt, välja arvatud see, et ta täna pidi õhtul juba lennujaama minema ja mitte homme hommikul. 

Esmaspäev ja teisipäev möödusid turisti mängides. Käisin kohtades, kus igapäevaselt ei satu, nt Eiffeli torn ja Les Invalides....kuigi töötan kolmel päeval nädalas täpselt nende läheduses. Kõndisime väga palju!!! Õnneks oli enamus nädalast ilus ilm ehk siis nii natuke üle null kraadi, aga väga ilus ja päiksepaisteline. Käisime temaga minu keskuses trennis ka. Avastasime huvitava trendi. Esmaspäeviti käib kõige rohkem rahvast ja mida nädala lõpu poole, seda vähem on. Huviav, kas inimesed hakkavad suure innuga treenima ja väsivad nädala lõpuks ära?

Kolmapäeval, neljapäeval ja laupäeval, kui olen varahommikust hilja õhtuni tööl, siis sa ta käia ringi oma sõbra Kristjani ja tema elukaaslase/kihlatu Leilaga. See oli ikka väga tore, et nad samal ajal siia tulid. Eks Kaarel vast kirjelda varsti omalt pooltki Pariisi kogemust, aga nii palju nägin ma kõrvalt, et turistina maha käidud kilomeetrit võtsid ta läbi nagu läti raha. Ega see lihtne pole...jama aind, et treeningtundide alla kirja saa panna;) 

Kolmapäeva õhtul käisime ühe mu töökaaslasega väljas, sest viimane soovis mu venda väga isiklikult kohata. Ütleks, et oli tore õhtu. Saime kõhu täis ühes prantsusepärases brasserie's ja läksime koju ära. Reede õhtul otsustasin ise kodus korraldada õhtusöögi...prantsuse pärane Raclette ja magustoiduks vana hea õunakook (jah, see soodaga valmistatud, mis annab koogile mõnusa tekstuuri). 

[Algselt mõtlesin tegelikult teha kringlit, sest seda oleks jätkunud ka ehk kuni pühapäevani, ehk siis Eesti Vabariigi aastapäevani, AGA kuna mul ei olnud aega mööda Pariisi poodidest koostisosasis käia otsimas, siis jäi see sel korral ära. Nimelt! Mina lisan kringlile kindlasti ka mooniseemneid. Neid aga, uskuge või mitte, mitte üheski tavalises toidupoes ei ole! Mõnes küsisin ja vaadati mind veel suurte silmadega. Täna astusin huvipärast ühte pisikesse BIO poodi sisse. Seal oli täitsa olemas! Aga müüdi lahtiselt kilo hinnaga. Ma siinkohal esitaks palve: kui keegi juhtub poes mooniseemnete pakki nägema, siis ehk viitsite mulle kirjutada palju pakis on ja mis ta hinnaks ta tuleb...maru hakkas huvitama. Lisaks sellele valmistan tavaliselt maasikakringlit (aitäh Eglele, kes mulle oma kringli retsepti kunagi andis). Talvisel ajal on see aga natuke keeruline. Eestis pole probleemi, ostan külmitatud maasikaid...no neid Eestis kasvatatud ja pakendatud ja kringel tuleb imehea! Siin aga taaskord polnud mitte üheski poes ega spetsiaalsetes sügavkülmutatud asjade poes maasikaid. Küsisin siis lõpuks, et miks see nii on. Mulle väideti, et maasikaid ei külmutatagi, sest külmutades nad plahvatavad....ahah!]

Igastahes, reedene õhtusöök läks hästi. Ootamatult sai kohale kutsutud nii palju inimesi, et meid oli lausa 13! Häid lambaid mahub ikka palju ühte lauta, seega saime hakkama. Tundub, et külalised jäid õhtuga väga rahule ja jäin ka mina. Kaarlile tundus ka väga meeldivat. Üllatuslikult endale ei olnud ka laupäeva hommikul tõustes liiga väsinud ja ka tööpäeva lõpuni pidasin suurepäraselt vastu. :) Tänase päeva miinuseks on aga see, et Prantsusmaal on jälle väga külmaks läind, temperatuur on miinuses ja täna lund sadas. Just selle tõttu, ei saanud ka Kaarel autoga lennujaama, vaid pidi RERiga minema. Kuna aga ta lend läheb nii vara, et ühegi transpordiga, välja arvatud takso, õigeks ajaks kohale ei jõuaks, siis pidi õhtul ära minema juba. Nii kahju:( Ma loodan, et tal seal lennujaamas liiga kõhe pole...

Mul oli niiiiiiiiiiiii hea meel, et ta siin käis:)




3 comments:

  1. Appi see maasikakringel!!! (ja plahvatavad maasikad :D :D) Ja eks ma püüa uurida mooniseemnepakke :)
    Tu me manques!

    ReplyDelete