Friday, October 22, 2010

Hommikujooksu tehes märkasin...

  Mounir Fatmi
I like America, (Tribute to Jacques Derrida),2010
Barres d'obstacles, èchelles en métal

 Jonathan Meese
Die Hupty-Dumpty-Maschine der total Zukunf, 2010

Thaddaeus Ropac, Paris, Salzburg
Not Vital
Tongue, 2010
Acier
 Bernard Pagès
L'Echappée III, 2007
Poutrelle HEA, tole déployée galvanisée
 Mulle lihtsalt meeldib, kuidas nad on need hõbekuulikesed siia pannud:)
 Radolphe Huguet
Goulu, 2010
Osier, inox, chaines, mouequetons
 Carl Andre
Granit bleu
 Assan Smati
Dos Santos, 2007
Bois

Jean Prouvé
Maison Ferembal, Nancy 1948/Adaption Jean Nouvet 2007/2010
Métal, bois, aluminium, verre
 Takis
Electra, 1983
Métal
 
 Subodh Gupta
Untitled, 2010
Bronze, ustensiles en acier inoxydable,
serpent
oeuf
 Thomas Houseago
Untitled (Lumby Man), 2009
 Richard Nonas
Sans titre, 2010
Pierre

 Bruno Gironcoli
Untitled (The Unbegotten), 1996/2004
Aluminium
 Mark Dion
Library of the Birds of the Touileries, 2001/2010
Acier, arbre, vontre-plaqué, livres, oiseaux
Gauillaume Leblon
Population sommaire, 2010
 Terre cuitre noire, acier corten









Niisiis, nagu lubatud. Mulle jäin need silma, sest enamik neist on minu arvates lihtsalt nii ajuvabad:) Ilmselt ei oska ma lihtsalt kunsti hinnata:P Aga silma nad jäid, seega on oma eesmärki ilmselt täitnud!

7 comments:

  1. Tahad saadan sulle ihaste metsa erinevatest puudest samasuguseid pilte?

    ReplyDelete
  2. Nii vinge, see laine otsas muna meeldib mulle kõige rohkem!:)

    ReplyDelete
  3. Huvitavad omamoodi, mulle jäid silma keel (kelle oma see võiks olla, hästi pikk teine)ja maomuna, kas muna on ka metallist või? Kas see on ikka laine mille peal ta veereb, igal juhul hästi tehtud. Need hõbedased kobakad on üsna kõhedusttekitavad

    ReplyDelete
  4. Muna on madude peal:)
    Ja, Kaarel, ma ei mõnitaks nii palju:D

    ReplyDelete
  5. no see on see olematu keeleoskus, mõtlesingi miks maomuna lainetes on:D

    ReplyDelete
  6. Kätlin, kätlin! Serpent....sellest sõnast peaks inglise filoloog ikka aru saama ju:D?!?!

    ReplyDelete
  7. no sellest tuligi mu oletus et tegemist on MAO munaga:D, muust ei saa aru ju ja google translate'i ka ei viitsi kasutada:D

    ReplyDelete