Sunday, October 10, 2010

tihe nädal

Sellel nädalal tegin uue alguse. Nimelt, olen palju positiivsemalt meelestatud ja näen elu kirevamates värvides:P Sellel nädalal sain kõiki trenne tasuta proovida ja siis otsustada, millistes käima hakkan. Esmaspäeval käisin Rockis. See on selline rock’n’roll. Läksin kohale ja nägin, et see on paaristants. See just ei rõõmustanud mind, aga otsustasin siiski proovida. Rock 1. tase oli liiga lihtne, seega jäin ka 2. taseme tundi. See oli koreograafilises mõttes keerulisem ja mulle meeldis rohkem. Ülkokkuvõttes ei ole see aga siiski minu jaoks…cause you know, I tend to lead! 

Teisipäeval käisin Gym attaque’is. See oli mingisugune aeroobikalaadne tegevus, aga palju kordi lihtsam. Pole ka kindel, et see minu jaoks on, aga kui miski muu paremaks ei osutu, siis valin selle, sest see on 2 korda nädalas. 

Kolmapäeval oli Gym Douce. Sinna ma kahjuks ei jõudnud!!! Olen veits tobu ja vaatasin kellaaega valesti; seega ei jõudnud! Huvitav, mis see endast ette kujutab? I guess, now I’ll never know:)  Ehk saan veel esmaspäeval proovida ja siis alles otsustada, või siis vähemalt vaadata.

Reedel käisin Portoricaine Dance’il. See oli huvitav. Oli samuti paaristants, aga põnevam kui Rock. Tants kujutab endast salsa, mambo, tango jms segu…I aced it :D Õpetaja eelistas minuga kogu aeg tantsida…tuleb välja, et võin paaristantsu tantsida küll, kui mu paariline seda minust paremini oskab ja mind juhib:D

Laupäeval ärkasin varakult, et proovida veel viimaseid trenne. Kõigepealt Hip-Hop ja seejärel Orientale Dance. Hip-hopi treener jäi veits hiljaks, seega ei õnnestunud mul seal tunnis eriti kaua olla. Treenerid on siin üldse erilised…mitte üldse nagu eestis. Nt hip-hopi treener on selline must mees getost:P See tund oli huvitav. Õppisime Michael Jackson’I Thriller’I koreograafiat. Niisiis poole tunni pealt läksin Dance Orientale’i. See näeb välja nagu kõhutants, aga ma täpselt ei julge kategoriseerida, sest sarnaseid stile nii palju, et ehk saan asjast valesti aru. See tund meeldis mulle palju rohkem:P Ilmselt valingi selle ja mitte hip-hopi!
 
Sellel nädalal olid mul külas Liina ja tema sõbranna Kreete (ma pole üldse kindel, et tema nime nii kirjutatakse). Ma kahjuks ei jõudnud väga nendega koos aega veeta, aga mulle tundus, et kõik sujus päris hästi. Ehk jäime natukene Slimanile ette, aga no ma hoiatasin  teda ja ta oli ise sellega nõus, et mulle külalised tulevad.  Kolmapäeval käisime klubis ka! Klubi nimi oli Queen’s ja asub Champs-Elysee’l. Enne kuulsime, et sisse on jube raske saada, sest dresscode on väga väga range. Tegelikult aga ei olnud asi üldse nii hull. Ainus, mida kontrolliti oli dokumendid. Liina unustas enda oma aga minu juurde, st ta polekski sisse saanud. Ma siis andsin Liinale oma juhiload ja ta sai nendega sisse:D Päris hea! Klubi oli selline rikkureid täis, pole imestada…juba riidehoid oli 3 euri. Muusika oli ka mõnus! Aga peab nentima, et maailm on väike. Jah, isegi Pariis! Nimelt olid  just selles klubis stripparid ning üllatus üllatus, üks nendest oli see sama politseinik, kes meiega Kanadas oli! Hahaha ja kui ta mind nägi, siis oli tal väga üllatunud nägu peas! Hiljem tunnistas ta seda ka ise mulle.

PS: pilte lisasin Facebooki oma kontole, kausta La vie à Paris...võite sealt uudistada:)

5 comments:

  1. Issand kui vinge, tahaks ka kõiki neid trenne proovida:D
    Ja see klubi teema, hihi...veits kujutan ette, mis nägu tal oli:D
    Nii vinge ikka!:)
    Praegu muidu tundub nagu sa oleks seal veel terve igaviku, aga raudselt kuskil detsembris on juba siuek tunne, et jee sa tuled kohe tagasi:D:D.

    ReplyDelete
  2. jee, lõpuks ka postitus siia. käin igapäev mitu korda ja tihti pean pettuma. või siis loen eelmisi postitusi üle:D:D hahahaa.
    nii tore, et sul juba paremini läheb!:)

    ReplyDelete
  3. :D:D:D haha, hea Merle! Tead, ma kirjutaks tihemini, aga mul ei ole ju kodus netti! :D täielik võõrutusravi!

    ReplyDelete
  4. No ma ikka imestan.. Politseinik ja strippar???

    ReplyDelete
  5. :D haha, igasuguseid leidub siin jah:)

    ReplyDelete