Tuesday, October 19, 2010

Lühidalt...?!?!

Niisiis. Sügis on jõudnud ka Pariisi! Nädalavahetusel oli suisa külm!!! Praegu veidike meeldivam. Hetkel väljas 12 kraadi ja vihma sajab...selline sügis, noh. Sellest hoolimata on siin tore:P Iga kord kui metroo peale lähen või kui Touillerie aias jooksen tekib selline tunne, et "I'm not a tourist; I live here!!!" (see ütlus laenatud siis mu kunagise klassiõe Elina kullavarast:P). Nii mõnus:) Touillerie aed on tegelikult väga huvitav...iga natukese aja tagant (julgeks väita, et iga natukese päeva tagant) lisatakse sinna uusi skulptuure v muid taieseid või siis võetakse neid sealt ära. Aed on pidevas muutumises:) Täna avastasin seal nt 3 uut skulptuuri vms. Luban, et teen neist pilte ja laen siia nii pea kui võimalik:) Need sellised...kummalised.

Mis siis veel? Endiselt otsin kodu...jah! Hetkel on 2 varianti pinnale jäänud. Ühes kohas oleks mul täitsa oma tuba, teises kohas...noh peaaegu:) Mulle aga isegi on sümpaatsem see teine koht; pealegi ei tea, kas ma esimesse kohta üldse saakski. Keeruline jutt, jah...aga eks selgitan lähemalt, kui miskit kindlat toimuma hakkab:) Emps ütles, et ma vaeseke muud ei saagi teha, kui kolida...tõsi...aga! Eestis olin alati "kade" nende peale, kes kolida said, sest mina ju elasin enamuse oma elust ühes kohas. Eks see kolimine veidike tüütu ole, aga samas on see väga vaheldusrikas! Nimelt saan elada erinevates piirkondades ja sel viisil Pariisi veel paremini ja kiiremini tundma õppida, n'est pas? Leian igal juhul, et see on tore.

Miks on nii, et kõik head filmid peavad alati ühel ja samal ajal välja tulema? Viimasel ajal Eestis ei olnud kinos praktiliselt mitte midagi vaadata! Ja seal pilet nii odav (u 50 krooni ju). Nüüd olen aga Pariisis, kus pilet kõvasti kallim (6-10 eurot) ja filme nagu murdu. Olen siin juba 2 korda kinos käinud! Esimene kord Social Network'i, see FB asutajast ja eile käisin vaatamas filmi Going to Distance. Esimene oli selline huvitav film...julgen väita, et esimesed 10 min ei saanud filmist mitte midagi aru:D Aga sellegi poolest soovitan:) Teine film oli selline lihtne, ei vaja just erilist pingutust, et mõista, kus iva on...sellegi poolest äärmiselt humoorikas! Soovitan sedagi, kui korralikult naerda vaja:) Plaanis minna lähiajal veel vähemalt 1 filmi vaatama jne jne jne:) oehh...

Ah jaa...Mehhiko toitu käisin ka esimest korda elus söömas:) Nii äge väike kohvik oli...ülimalt hubane! Sealt sai koju kaasa ka osta igasuguseid huvitavaid toiduaineid, mis olid riiulitel purkides. Toit oli maitsev ja kõhu sain rohkemgi kui täis!

Ja viimane uudis...Mul on ülikoolis selline aine nagu Apprentissage en tandem. Põhimõte selles, et tuleb moodustada paarid, kus on siis kaks erinevast rahvusest inimest, kes on huvitatud teise inimese emakeele õppimisest. Nt oli siin suur rebimine prantsuse tudengite vahel, kes saab enda paariliseks ühe vähestest jaapanlastest, kes siin õpivad. Mina mõtlesin, et mul pole lootustki leida prantslast, kes oleks huvitatud eesti keele õppimisest. Kae nalja, aga on! Kirjutasin oma endisele prantsuse kirjanduse õpetajale, kes on INALCO's eesti keele osakonna õppejõud ja palusin temalt abi. Ja sain selle! Sain enda paariliseks ühe prantsuse tüdruku, Amélie, kes soovib oma eesti keele oskusi praktiseerida. Seni olen temaga ainult kirjutanud...ütleme nii, et kirjutab sellises hästi korrektses kirjakeeles:) Täna saan temaga kokku ka, eks siis muljetan hiljem. But I just looooove her name, it's so French :D

3 comments:

  1. Amélie, it really is so French:D. Niimõnus on lugeda su tegemistest, ma ei jõua ära oodata, millal teada saab kas UK'ga saaks lepingut pikendada v ei, oleks nõus ka aastaks minema kui semestri võimalust pole. Nii tahaks! Aga semestrist saksas ka ära ei ütleks:).

    ReplyDelete
  2. Kuradi rsk. :D Mida rohkem kirjutad seda kadedamaks lähen. :D Eriti jooksmise kohapealt, endal ihaste metsa ring nii pähe õpitud, et une peal ka suudan ära seletada. :D Ja siis veel kõik need erinevad toidud, mis sa seal saad. :S

    ReplyDelete
  3. hahaha:D Kaarel, vähemalt on õhk Ihaste metsas puhas...mitte selline nagu siin;) Kuule, toitude koha pealt on jh suht vinge:) Eks ma hoian Sind ikka kursis, kui jälle midagi uut maitsen:)

    ReplyDelete