Saturday, October 2, 2010

Kõik on uus oktoobrikuus

KODU
Kolisin eile siis uude kohta, jälle. Sel korral veits püsivamasse. Jagan siis studiot 7ndas piirkonnas (Rue de Lille’i) tänaval koos ühe mehega. Ta nimi on Sliman, töötab päeval börsil ja õhtul annab lastele boksitrenne. Enne mind elas ta koos ühe aasia neiuga…seda 1,5 aastat. Seega, ta ütles, et ta harjunud colocation’iga. Mina ei ole…aga eks näis, mis saama hakkab. Studio on päris pisike, aga siiani tundub kõik ok. Mina”elan” mezzanine’il…meenutab mulle seda, kui meil õega nari oli. (Pilte näete ka varsti, aga mitte täna, sest need ei jõuaks eluski üles laadida siia) Ainus kurb asi selle koha juures on see, et siin ei ole netti. Jah, eks üks võõrutuskuur kuluks ära küll, aga siiski. Võiks ju minna kuskile parki ja maha istuda ning nautida Pariisi tasuta WIFIt, aga mu armsa läpaka aku ei võimalda seda kahjuks. Seega pean leidma alternatiive, eriti kuna ma pole kindel, kas mul kooliski nett olemas on.  Täna jõudsin lõpuks Pompidou keskusesse, kus saab päevas kasutada 1,5 h tasuta wifit. Seda ma siis teengi.

ASJAD
Neljapäeval sain lõpuks oma kastid kätte! Mu riided, jalanõud, kooliasjad jne. Nii mõnus! Nüüd on kohe kodusem tunne. Kui need kastid oleks veel kauem pidanud reisima, siis oleksid nad ilmselt laiali lagunenud…nagu pildilt näha, polnud nad just parimas vormis.

TRANSPORT
Reedel laadisin siis esimest korda oma Carte Navigo, sest Imagine R-i (õpilastele ja palju soodsam) ma ju endale teha ei sand, sest olen siin alla aasta. Navigo on aga selline kuukaardi moodi asi, millega saad lõpmatu kordi sõida…kas siis metroo, trammi, bussi v RERiga (mina siis 1. Ja 2. Tsoonis, sest mu kool asub 2.) Aga mugavam on ikka kui kogu aeg piletit osta ja soodsam tuleb ka. Neile, kes siiski mõtlevad veel mulle küllatulemise peale, siis teile soovitan siin liiklemiseks osta Carnet või isegi Paris visite. Nädalavahetuseti on mõttekas osta Ticky Jeune, mis on päevapilet alla 26-aastastele ja võimaldab sõita 3 tsoonis..vb isegi enam. Hetkel elan aga nii heas kohas, et Louvre’isse, Eiffelini jms on u 10 minuti tee.

SPORT
Ilmselt hakkan varsti ka sporti tegema siin…mitte küll väga palju ja midagi erilist, aga vähemalt midagi! Saan erandkorras osta endale 4 kuu pileti Cité International Universitaire de Paris nimelisse kohta. Seal on erinevad tantsustiilid, tennis, jooga jpm. Lepingut sõlmides saab siis valida endale, kas 1 v 3 spordiala ning sellest siis sõltub hind ka. Ma ilmselt valin 3, sest kõik trennid on kord nädalas ja aind kord nädalas trennis käia oleks igav. Lisaks sellele peaks juba liigutama hakkama, sest ausalt...te ei tunneks mind enam äragi Ilmselt tähendab see seda, et kevadel enam võimelda ei saa :D Tegelikult pole see naljakas, aga noh…mis teha. Täna tahtsingi esimesse tundi minna, aga näe, jäi ära, sest staadionil oli rugby matš - seega midagi muud ei toimunud ka.

TUTVUSED
Jätkan siiski uue kodu otsinguid…ma ikka ei suuda rahul olla. Eks näis, kas leian :P Seniks aga vaatan, mis Pariis mulle pakub. Liisa (kursaõde) küsis mult täna, et kas Erasmuse möll juba käib täiega ?!?! Vastus on EI ! Vähemalt minu ülikoolis ei huvita kedagi mingid Erasmuse üliõpilased. Me suhteliselt ei tunnegi teineteist. Mingi seltskonnaga pidime pühapäeval Louvre’isse minema (iga kuu 1. Pühap ju tasuta !!!), aga see on ka hetkel kõik. Mu kursusel on 2 tšehhi tüdrukut ja 1 poolakas, kes on sellised vähe aktiivsemad…kellega ma ilmselt klapin paremini. Muidu on veel hunnik itaallasi ja türklasi, aga need hoiavad omaette. Veel on ka hiinakaid, jaapanlasi ja korealasi, aga nad on nii teistsugused, et nendega on raske suhelda. Nad on tõepoolest teistsugusest kultuuriruumist – hästi vaiksed ja omaette. Mõnikord näen, et nad tahavad midagi öelda, aga no see ei tule kuidagi neil suust välja…Tean, et igal neljapäeval peaks ühes klubis toimuma üleüldine Erasmuse pidu, aga pole sinna veel jõudnud. Ehk järgmisel nädalal:P

KOOL
Koolis ei ole ma ka aineid veel valinud. Ei saagi täpselt aru, kunaseks pean valima. Olen kuulnud jutte, et järgmise nädala jooksul aga ka seda, et oktoobri lõpuni võib veel otsustada. Polegi kõikides ainetes vöga kindel…mida võtta, mida jätta. Et ainepunkte lihtsalt saada võiksin võtta ka ju aineid eesti keele osakonnast, aga ausalt…ei viitsi! Sest nende loengud/seminarid toimuvad õhtuti, alates 17.00 või hiljemgi!

3 comments:

  1. Kas mitte Prmaal pole nüüd kõik muuseumid noortele alla 26 a tasuta ? ...et ei pea ootama kuu esimest pühapäeva :)

    ReplyDelete
  2. Ei ei, seda muidugi:)Aga kõik mu tuttavad ei ole ka alla 26. aastased:)

    ReplyDelete
  3. Ei ma arvan et parim variant Louvre'i minna on ikka 14 juuli ja lausvihmaga, muidu pole lihtsalt see noh:D

    ReplyDelete