Saturday, November 20, 2010

Draama

Hoiatus! Veronikal soovitan seda mitte lugeda ja nõrganärvilistel ka mitte...

Selle nädala märksõnaks on kindlasti draama. Nimelt selle naise (kelle juures elan), tema (eks)mehe ja naise ema vahel. Ma olen kuulnud mõlema poole argumente ja siiani ei saa aru, kellel õigus on. Ma olen nagu mingi vahemees, suhteliselt tobe!!! Naine kurdab mulle muret ja kui teda kodus ei ole siis käib siin tema ema, kes omakorda kurdab mulle muret. Teema selles, et vanaema siis arvab, et ema ei saa oma tütre kasvatamisega hakkama, seega üritab kõike kogu aeg kontrollida. see naine on igal õhtul hüsteerias...Üritan end võimalikult palju eemale hoida sellest, aga no suhteliselt keeruline on see.
Täna hommikul ärkasin nt selle peale üles, et see naine nuttis hüsteeriliselt. Ma ei saanud arugi, milles asi, sest tegelikult pidi ta oma boyfriend'i juurde sõitma (Tours'i) ja tema eks pidi siia tulema tütart hoidma. Läksin teise tuppa ja nägin kuidas ta eks lohutab ning rahustab teda. Tütar ütles mulle, et emal kõht valutab...Sain kohe aru, milles asi. Vanaema oli mulle paar päeva tagasi öelnud, et see naine on tegelikult rase, aga tal on nurisünnituse oht-ma ei teadnud tollal, kas võtta seda tõsiselt või mitte. Täna on aga see hetk käes...naisel meeletud kõhuvalud, aga kas keegi kutsub kiirabi või mõtleks ta haiglasse viimise peale? Oh ei...Ütlesin siis, et on vaja minna...nemad, et ja-jah on vaja jah! Ega ma ei saa sundida kui sant ei taha kõndida...ei ole nad kuhugi näinud. See naine ütles, et tal on juba parem (välja küll ei paista ja kuulda ka ei ole) ja et küll ta läheb varsti haiglasse ja laseb "jäägid välja võtta" (ütles, et tglt oligi see munarakk tühi vms, aga tal paluti nädal aega oodata)...väga keeruline:S
Lisaks kõigele sai see vanaema mu nr ja nüüd helistab mulle iga päev!!! tahab informatsiooni kõige kohta. Olen hakanud ta kõnesid eirama...see teda ei takista. eile helistas nt 7 korda! Järgmine kord võtan ilmselt vastu ja palun mitte enam ennast tülitada.
Vaatamata sellele kõigele olen hakanud mõlgutama mõtteid, et jääda siia ka kevadsemestriks...Olen hull? Loodan, et mitte:D Loodan ikka veel leida endale normaalset kodu...Sest üldiselt hakkab mulle siin järjest enam ja enam meeldima. Mu poolatarist sõbranna Kasia on ka super tore! nt kutsus ta mind eile ühe filmi esilinastusele, kus olid isiklikult kohal ka Audrey Tautou et Nathalie Baye (üleüldse käin siin ülitihti kinos..eelmisel nädalal nt 2 korda). Agaramad facebook'i kasutajad on ka ilmselt juba pilte näinud:) oskan ainult öelda, et audrey Tautou on super sümpaatne naine. Ta on imetillukene, aga nii heasüdamlik ja maalähedane:) Õnnestus koos temaga ka koos pilti teha...tulemus oli selline nagu Londonis vahakujudemuuseumis, kui seisin Christina Aguilera või siis Jennifer Lopez'i v kellegi kõrval (kes reaalselt olid mulle kaenlaauguni:S) Aga see selleks:)

Lõpetuseks tahaksin öelda, et olen hetkel mõtetes koos oma lapsepõlvesõbranna Mannuga, sest tal on praegu väga-väga raske aeg....kui oleks võimalik, siis lendaksin Eestisse ja oleksin talle toeks...:( Igal juhul soovin, et ta leiaks endas palju jõudu, et see katsumus läbida...(W)

5 comments:

  1. Oi jeerum. Seda draamat ei oska kuidagi kommenteeridagi, sest ei oska ette kujutada, mis tunne võib sellise asja keskel olla:S
    Aga ei saa ka kuidagi öelda, et sul seal igav oleks. :D
    Tead, kui sul vähegi võimalik siis jää teiseks semestriks ka! Sa ei kahetse seda mitte kuidagi, mul on kooli vastu täielik tülgastus praegu nt tekkind. Tean, et asi on suuresti minus ja igast muudes asjades, mis ei taha üldse minna nii nagu mina tahaks, ehk siis on pekkis. Tean aind seda, et kui siit järgmine sügis minema ei saa, kas semestriks v aastaks siis, no muud varianti polegi...

    MA ei taha sulle siia vinguda, üldse mitte, tahaks sind jubedalt näha. Seega jää aastaks sinna ja ma tulen sulle kevadvaheajal külla või sätin uue semestri tunniplaani nii, et R ja E vabad oleks ja tulen lihtsalt lampi:D.

    Plaan valmis!
    :)
    Btw, ma millegipärast ei saanud su eelmisele postitusele kommentaari lisada:P.
    Blogspot lihtsalt on väsinud mu mulast ja kaitseb sind:D

    ReplyDelete
  2. Hahaha:D sa võid eelmise postitusega uuesti proovida...tal oli jah midagi häda, ma ei saanud ise ka kommentaare vaadata ega midagi:)
    Aga Su nõu on samas hea...sest ma tean väga hästi, kui väga mul seda vaheldust vaja oli. Vahest ikka mõtlen, et tahaks koju, aga siis mõtlen, et ei...ma ei ole veel valmis uuesti samade asjadega tegelema...:) Eks ma veel kaalun poolt ja vastuargumente ning otsustan dets lõpuks või jaanuari alguseks. Muide, kui ma otsustan jääda, siis palun Sul enda asemel dokumentidele igast allkirju koguma hakata, sest ma ju ise Eestisse vahepeal ei tuleks ja seda teha ei saaks. (A) Ja Sulle soovitan tungivalt järgmine aasta samasugune "puhkus" võtta...ükskõik kuhu!

    ReplyDelete
  3. Teen ära (dokumentide osas), ja seda ma tean ka et järgmise semestri üritan endale mugavamaks teha, põrgusse need ainepunktid:D.

    Anyways, mulle tundub, et sõelale vist jääb aind Hispaania, sest saksasse vist ikka mingit taset vaja ja mul ametlikult aind A2, palju sul vaja oli?

    Teine variant on AIESEC, aga siis peaks akadeemilise võtma koolist. Sinna saab muidu mitu korda minna:). Seda ma pole uurind veel kas hariduspraktikat saaks asendada tava praktikaga. Aga tava praktika on tegelt nii lühike ka, et selle ajaga vist ei jõuaks AIESECiga kuhugi:D. Igastahes võime ka nii teha, et lõpetame magistri ära ja siis 2 aasta jooksul saab AIESECiga veel minna kuhugi:). Ehk siis läheks kohe pärast lõpetamist hariduspraktikale mingiks ajaks ja enne minekut uuriks maad, et kuhu eestimaa metsadesse me endale tagasitulemise ajaks töökoha saaks kindlustada:D:D:D.
    Kõlab hästi minuarust:D.

    ReplyDelete
  4. Ma vaatan, et sul plaan paigas! Super, kui Hispaaniasse lähed, saad raudselt keele selgeks! Keele taseme kohta...tavaliselt ikka ei lähe midagi erilist vaja, lihtsalt viisin tõendi, et olen selle taseme loengu läbinud:) ja kõik! Pealegi on Sul kevadel veel aega saksat võtta;)

    ReplyDelete
  5. No näis, pole veel uurinud ka, aga sul kõrgem tase ju?:P. Pealegi ma ei oska saksa keeles rääkida võrreldes sinu prantsusega:D

    ReplyDelete