Monday, November 8, 2010

Uus kodu

No nii. Eelmisel kolmapäeval kolisin siis uude kohta elama. Nüüd elan siis 20ndas piirkonnas, rue de Pyrenée tänaval. Elan koos ühe naise ja tema 7-aastase lapsega. Naine ise on inglise keele õpetaja täiskasvanutele, seega räägin temaga inglise keeles ja tütrega prantsuse keeles. Ütleks, et kogu minu kursuse inglise keele tase on tema omast parem...aga noh, kui saab oma töö tehtud, siis mis siis ikka. Mul on põhimõtteliselt oma tuba, mis on suurem kui stuudio, kus enne elasin. Konks selles, et läbi minu toa saab vannituppa ja selle tüdruku mänguasjad asuvad ka minu toas. Seni ei ole mind see veel häirnud. Üldiselt mulle asukoht väga meeldib, mis sellest, et ei ole enam nii Pariisi keskel kui enne. Tänav on hästi pikk ja siin on kõik olemas: apteegid, postkontorid, toidupoed, elektroonikapoed, pudi-padi poed jne. Ja lisaks sellele on pühapäeviti siin veel tänavaturg ka, mis saab alguse minu maja ukse eest! Eile käisin seal ja see oli niii vinge! Lähen kindlasti ka järgmisel pühapäeval, sest ei jõudnud praegu tervet turgu läbi käiagi. Aga jah! Alati on olemas "aga". Nimelt, see naine ei ole just puhtusearmastaja, pigem vastupidi. Mina aga...ei saa nii elada. Enda toa ja vannitoa kraamisin puhtaks! Jah, ta ei teinud seda enne, kui ma siia kolisin. Aga ülejäänud korter...pff! Ma peaks talle nüüd siis kuidagi viisakalt seda serveerima, et kuule, koristaks äkki kah?!?! Okei, loodan, et saame sellest probleemist üle ja et muid vahepeal ei teki. Ma tõepoolest ei taha uuesti kolida!

Laupäeval käisin Eva (ühe eesti tüdruku) juures soolaleival. Me alustasime koos otsinguid kunagi (ei mäleta, kas olen sellest kirjutanud). Igastahes leidis tema sõbranna (sakslanna) neile  ühe studio Bastille lähedal. See on super! Absoluutselt täiuslik! Täpselt selline, mida tahta kui mõelda, milline võiks olla elukoht Pariisis. Mul on nende üle nii hea meel. Aga see saksa tüdruk nägi vaeva ka...ta otsis 5 nädalat järjest ja väga järjepidevalt. Külastas erinevaid kohti iga päev jne.

Pühapäeval käisime Evaga Cité Universitaire'is India majas pidustustel. Kui ma õigesti mäletan siis oli selle ürituse nimi Diwali, mis on tuntud kui festival of lights. Inimestega rääkides on see neile siis ilmselt umbes samasuguse tähtsusega nagu meile jõulud. Seal oli palju esinejaid. Lauldi, tantsiti, mängiti pilli...kõik siis India traditsioonist. Ilus ja värvikirev oli. Pärast pidustusi, said kõik osalejad ja pealtvaatajad tasuta ühtusöögi. Otse loomulikult oli see india toit eg amiskit muud. See oli hea:) Ja õnneks mitte üldse liiga vürtsikas.

Ilm on meil siin suht kevaks läinud...alates üleeilsest. Ainult sajab ja temperatuur on langenud kõvasti. Hetkel on vist väljas ainult 5 kraadi. Nädala lõpu poole pidi veits soojemaks minema, aga siiski vihmane...mis teha, talv on tulemas:)

ja nüüd siis paar pilti minu toast ja kahest koduloomast:P


Artance

Pussycat

5 comments:

  1. nii hea lugeda sinu tegemistest! :) ja piltidest jäi kohe midagi silma-jelgava rätik :D Ole tubli!:)

    ReplyDelete
  2. :D panin Kaarlilt pihta:D tal nii palju!

    ReplyDelete
  3. Kaks kassi!!????!! Nii kade:D
    Ja tuba tundub täitsa ponks ja ruumikas;)
    Koristamise osas võid teha samamoodi nagu me suvel tegime igalpool:D:D. Äkki ei pane tähelegi et puhtam vms(A).

    ReplyDelete
  4. hahaha:D Ma arvan, et ta ei paneks tähele küll seda:D Sest kui teda kodus pole ja tema ema vahepeal ta tütart kooli ja koju toob, siis ta peseb nõusid ja pesu:D Ja too ei saa vapsee asjast midagi aru.

    Kasside peale ma kade ei oleks:D ajavad karvu ja käivad närvidele, aga noh, ma ei olegi eriline loomasõber:P Aga need pildid paningi siia ekstra sinu jaoks;)

    ReplyDelete
  5. Järelikult ei ole toitumine tasakaalus neil ja ei kammita piisavalt;)

    Ma siin vaevlen mingi haigusega mis eile lihtsalt naksti hilisõhtul välja lõi:S.
    Suht pegens, raske on Marlingu terminoloogia testiks õppida nii. Niisamagi oli segane:D.

    ReplyDelete