Monday, November 15, 2010

Liina Pariisis

Eelmine nädal oli väga veider..ilma mõttes. Nimelt oli päeviti külmem kui õhtuti/öösiti....siis oli lausa troopika!!! Nädalad mööduvad siin väga kiiresti:P Eelmisel neljapäeval oli siin järjekordne püha (II ms lõpu puhul)...muidu suht tore, aga terve päev otsa sadas vihma (st terve nädal otsa on juba vihma sadanud), seega ma oleks eelistanud hea meelega koolis olla ja õhtul trenni minna:D Neljapäeval aga tuli Liina:) Siis me vedelesime kahekesi ja vahtisime mu arvutist filmi. Ta oli super õnnelik, et sai lõpuks netti kasutada, sest farmis ei olnud see just eriti võimalik.
Reedel mõtlesime ka, et passime kodus, aga õnneks vedas Eva meid ikkagi välja. Käisime ühes Irish pub'is, seal oli päris meeldiv. Mingi aja pärast hakkasime mina ja Eva tantsima ka...ja mõne aja pärast tantsis terve saal. Ilmselgelt tänu meile:D Lood olid ise pärit sellest aast kui ma põhikooli viimastes klassides (ka keska algus) käisin. Nostalgia! Aind pärast kui koju hakkasime minema, siis juhtus midagi nõmedat, see esimene kord kui ma midagi sellist kohanud olen siin. Ilmselgelt loodan, et seda enam ei kohta ka. Nimelt hakkas üks väga hästi päevitunud tüüp mind tüütama, väga hullusti kohe. Põgenesin siis koos Liinaga ees, samal ajal kui Eva ja tema poiss-sõber seda tüüpi tagasi hoidsid:S Õnneks nägime varsti politseinikuid ja sellega see saaga lõpes...aga õudne oli ikkagi:S
Laupäeval oli õhtul meil suur suur Erasmuse õhtusöök (pildid all). Kutsutud olid muidugi kõik, aga kohale tulid osad. Pole hullu! Sest iga rahvuse esindaja pidi midagi valmistama ja endaga kaasa tooma. Toitu oli rohkem kui küll!!!!Mina ja Liina valmistasime siis kaeraküpsiseid, need läksid päris hästi peale:) Aga olgem ausad, toitu oli nii palju, et kui väga keegi lõpuks seda nautis, ei oska öelda:P Tegin toidust pilte ka, aga meelde enam ei jäänud, mis kust pärit oli. Liina jaoks oli suht kultuurišokk, sest kogu aeg rääkisid kõik prantsuse keeles. Ta ütles, et Saksamaal räägiti ikka erasmuse pidudel inglise keeles, aga siin sellist värki pole. Tegelt ta on tubli, ta juba saab päris paljust aru ja oskab natuke rääkida ka:) Ja mõned inimesed tulid talle vastu ja rääkisid inglise keeles ka ning ühe tüdrukuga sai ka saksa keeles suhelda.
Põhapäeval käisime siis Liinaga terve selle turu läbi, mis mu maja eest alguse saab...see liiga äge lihtsalt:) Sealt saab isegi musta leiba (hingehinna eest), heeringat jms osta. Ilmselt mingi saksa lett...
Igal juhul hakkab mulle üha enam rohkem meeldima:) Mis siis, et Liina ütleb, et Pariis on mõttetult kallis...tõsi ta on. PS: vabandan, et ma eriti lausestusele ja muule sellisele tähelepanu ei pööra...ei ole lihtsalt viitsimist:)

Laud Kasia juures
prantsuse: gratin dofinois

 
Mingi itaalia hõrgutis, nimeks a la salatitort vms

austria šnitsel koos türgi cus cus'iga

austria šnitsel (valmistatud kursavenna poolt!)


Quiche Lorraine
prantsuse soolane kitsejuustuküpsetis:D


itaalia pasta
Tšehhi kartuli pannkoogid koos...
....hapukapsaga


poola pierogi (nagu pelmeen, aga mustikamoosiga)
tuneesia hõrgutis (vist oli) ja nimeks Les Briques (vist:D)


ehtsad vene belmeenid koos vene hapukoorega (belmeenid liha v siis kartuli täidisega)

eesti kaeraküpsised
Ülevalt: mingi vahukooretort (prantsuse), keeks (ka vist prantuse), tiramisu, ja tglt on puudu veel sidrunitort ehk siis Gratin au citron nind üks itaalia maius, mis meenutab meie "kirjut koera"

3 comments:

  1. mul on nii hea meel, et sul juba paremini hakkab minema!:) ja varstivarsti tulen ka mina sulle külla!:)

    ReplyDelete
  2. poola pierogi (nagu pelmeen, aga mustikamoosiga), kui see on see, mis ma arvan siis see ongi kõige parem asi, mis ma oma elus söönud olen!

    ReplyDelete
  3. hahah:D hea, Kaarel! ja Merle...ma nii ootan Sind juba!!

    ReplyDelete