Sunday, September 26, 2010

Pilvine laupäev

Eilne päev oli suhteliselt kohutav. Lühidalt kokkuvõttes, pidin lahkuma oma endisest ulualusest ja seda täiesti ootamatult! Mis tegin siis? Olin suhteliselt vihane, aga helistasin Matthieux'le (teine CS inimene, kes mind ja Kätlinit suvel hostis) ja ta oli nii lahke ning võttis mind vastu. Lubas mul oma diivanil surfata järgmise reedeni, mil saan ilmselt püsivama elukoha. Õnneks tegi eilne õhtu kõik heaks:) Jeps, ei ole head ilma halvata. Nimelt kutsus Matthieux mind kaasa ühe oma tuttava sünnipäevale, mis oli SUPER!

See pidi algama kell 8 õhtul, aga nagu mulle seletati, siis sünnipäevale ei saa kindlasti õigeks ajaks kohale minna. Tavaliselt on ok, kui lahkud kodust samal ajal kui sünnipäev peaks algama. Seda me siis tegimegi! Enne seda aga tegime quiche'i ja Matthieux võttis posu õllet kaasa. Nimelt on tavaline see, kui iga külaline toob miskit söödavad ja joodavat, ning mitte aind enda tarbeks vaid ikka kõigile...minu arvates on see hea mõte:) Seal sünnipäeval olid kõik inimesed 30-nw ringis, seega olin ilmselgelt kõige noorem, aga pole hullu. See oli mütsipidu ja kuna ainus müts, mis mul hetkel on, on must litritega barett vms, siis panin selle pähe. See oli hitt:)

Pidu oli mõnus...inimesed sõid ja jõid ja rääkisid. Üldiselt erines see tohutult tüüpilisest eesti sünnipäevast. Eriti kuna see toimus Les Invalides'i lähedal ühes väga uhkes korteris...ja ilmselgelt inimesed olid ka vastavad...Ja seal olid kõik "ehedad" prantslased. Pean selle all silmas, et ei olnud inimesi, kelle üks vanematest oleks kuskilt Marokost v Alžeerias vms. See oli meeldib vaheldus. Mitte, et mul selliste inimeste vastu midagi oleks, aga neil on hoopis teine kultuur, käitumine ja kõnemaneer. Ühesõnaga, see oli selline väga stereotüüpiline prantsuse sünnipäev ja mulle see meeldis!!! PS: sain inspiratsiooni MA lõputöö kirjutamiseks:P

Huvitav oli nt see, et sünnipäevalist õnnitleti siis kui inimesed olid juba mitu tundi jooke ja toitu nautinud. Siis toodi välja šampus (ja seda oli ohtralt!!!) ning kingitused. Ning seejärel asuti magustoidu kallale:) Koju hakkasime minema 3 ajal ning tegime seda ratastega. Nii hea ja lihtne viis liikumiseks, aga no niiiiiiiiiiiiiiiii külm oli:D

7 comments:

  1. Ohh kui vinge!
    Vestlesid ikka prantsuse keeles?:D

    ReplyDelete
  2. Oh jummal. Te ei saanud siis oma erimeelsusi lahendatud?:S

    ReplyDelete
  3. ei saanud:P suht tobe jah kui inimene suhelda ei oska v isegi mitte ei ürita:)

    alguses vestlesin ikka rohkem prantsuse keeles ja mingi hetk läksin märkamatult inglise keelele üle:D Ja nii naljakas...kui ma räägin inglise keeles, siis lähevad Matthieu ka automaatselt üle inglise keelele kuigi ta hullult üritab minuga ikka ainult prantsuse keeles suhelda.

    ReplyDelete
  4. sa saad alles reedel oma elukoha... ma peaks igaks juhuks siis cs endale leidma?

    ReplyDelete
  5. põhiasi, et sa ei hakka prantsuse aktsendiga inglise keelt rääkima, nagu üks mu hea inglise keele aktsendiga õpetaja kunagi automaatselt tegi, rääkides prantslasega (või oli muu aktsent, aga mõte igatahes sama)!
    Vahva, et sul vahva pidu oli :)

    ReplyDelete
  6. hahaha:D Kusjuures see on väike mure küll, Kärt. Aga ma katsun end kontrollida ikka:P
    Liina! Sa ju tuled 5ndal....mul on juba täna uus kodu olemas;) Võid vabalt tulla:)

    ReplyDelete