Thursday, September 9, 2010

Esimene päev Pariisis

Esimene päev Pariisis



Hommik algas sellega, et Tartu-Riia lend lükkus tunni võrra edasi…aga polnud hullu, sest kuna Eesti on nii väike, siis kohtasin lennujaamas Laura-Liisat (need, kes ei tea - üks Rütmika treeneritest). Seega kulges ooteaeg Tartus ja Riias libedamalt. Pariisi sõitsin kah AirBalticuga, nagu ka Riiga. Sel korral tellisin endale sooja toidu kah, et ei peaks terve päev otsa võikusid närima. See oli äge, olin nagu VIP. Toit toodi kõige esimesena kätte ja karbil oli mu nimi ka peal:P

Lennujaama tuli mul õnneks isiklik transfeer vastu :) Kahjuks ei olnud tal väga palju aega, seega ei saanud mind sihtkohta toimetada, vaid viis metroojaama, millega pidin jõudma Jerome’i (minu host, kelle juures peatusime Kätliniga ka suvel) töö lähedusse, et ta mulle oma korteri võtmed saaks anda. VÄGA suur viga on 2 kohvriga Pariisi metros rännata, ah jaa ja mu hiigelsuur vihmavari ka veel näpus (mille läbi suure häda Tartu turvaväravatest läbi sain…eks näis, kas sellega Eestisse tagasi ka saan). Anyway, kui lõpuks korterisse jõudsin oli mulle selline tunne nagu oleks poolteist tundi jõusaalis rassinud…Ah jaa…ja Pariisis on hetkel ka väga vale valida rõivastuseks teksaseid, saapaid ja sügisjakki!!! Sauna-efekt tekkis.

Metroos kohvritega möllates pidin millegi pärast ühele noormehele südamerabanduse andma puhtalt selle pärast, et ta mind märkas…tore küll :D Vestlus sai alguse prantsuse keeles ja kestis edukalt seni kuni ta küsis, et kas ma õpin Eestis rantsuse fili..ma ütlesin, et ei, et õpin inglise. Seejärel kandus vestlus üle inglise keelele…või tema puhul oli tegemist pigem väga võltsi ameerika aktsendi püüdlustega prantsuse aktsendi taustal vms..Ütles, et tõlgib praegu mingit USA filmi prantsuse keelde, et ma võiks talle appi minna (HA-HA) ja andis oma nr mulle. Nice!

Pärast toidupoes käies, tundsin ümbruskonna ilusti ära...see on sama aga veits ikka teistsugune, võrreldes sellega, mis oli suvel. Nt on märgatavalt kasvanud noorte inimeste (loe: koolilaste) osakaal tänavatel, ilmselt seotud suvevaheaja lõppemisega..Aga poed on endiselt ahvatlevad! Eriti üks uus ja odav riidepoed, mis Bonne Nouvelle’ile tekkinud on.

Mõnus on see, et saan terve tänase ja homse päeva korteri enda valdusesse, sest Jerome sõitis linnast ära:P Saangi rahulikult sisse elada ja oma asjadega tegeleda. Peaks intensiivselt korteriomanikele helistama hakkama ja endale kodu leidma!



Aga hekel ei saa küll aru...et olen siin ja jään tükiks ajaks. Imelik tunne on:)

8 comments:

  1. No näed siis juba jälle tööots käes!:D

    JA ma ei imestaks kui ülepäeviti sellist intsidenti hakkab olema, blond ja heledate silmadega, mis sa tahad, jalad kh taevani...
    egoboost trip on see:D

    PS - vaata et sa siis spa-vannitoa võlusi kasutamata ei jäta!

    ReplyDelete
  2. Tsauka Mari-Liis!
    Ma kõigepealt vabandan Sinu lahkumispeolt puudumise pärast. Selle toimumine meenus mulle alles siis, kui ka viimane buss maalt Tartu poole oli juba väljunud. Jubepiinlik oli ja on siiani! Igatahes avastasin Su blogi nüüd ja kavatsen üks tihe külaline sel aadressil olla. Soovin, et Sinu Prantsusmaal veedetud aeg tuleks seiklusterohke ja meeldejääv!

    ReplyDelete
  3. Haha:D No Kätlin...eks näis, kuidas see reis mõjub...ja ma oleks pidand sel juhul täna juba neid spa-mõnusid nautima!
    Karen: teed blogi lugemisega oma peolt puudumise heaks:D? Ära muretse:) Ma pikka viha ei pea:)

    ReplyDelete
  4. Hahahaa:D Väga hea:D Ja kui sa mõnd ilusat riietust kohtad, mis mulle kindlasti võiks sobida, siis osta ära ja saada arve:D Eks ma siis jaanuaris tassin koju:D

    Ja, in case you were wondering, ma olen tõepoolest ennast juba ilusti sisse seadnud:D

    ReplyDelete
  5. Vahva, et kenasti kohale jõudsid!
    Ühildun Merlega, kui midagi ägedat leiad, siis esita arve ja Merle toob selle jaanuaris ära! :)
    Loodan, et leiad endale sobiva korteri juba ruttu-ruttu ja saad hakata tegelema sisse elamisega - kohe vähem muresid ju! ;)
    Seniks pilvitut taevast ja käredat säärejooksu! :)
    Sinu Kertu.

    ReplyDelete
  6. Teate, siin on nii palju poode ja nii palju asju, et ma leian siin kindlasti midagi ilusat! Merlele nii palju, et tuled siia, siis ise otsid endale midagi;)

    ReplyDelete
  7. jaaa, mõni pluuseke vms kulub alati ära(A):D.
    Kui midagi karjub poes "Kätlin" siis ära jäta seda sinna nukrutsema:D, aind et pane mulle u 5 kilo juurde igalepoole, sellest ajast kui mind viimati nägid siis saad õige suuruse ka:D.

    ReplyDelete