Tuesday, September 14, 2010

Kool

Terve eilse ja tänase tegelesin siis kooliga. Ajasin paberid korda ja uurisin ainete kohta. Lõpuks lõi prantsuse bürokraatia välja. Nt selleks, et saada üliõpilaspiletit pidin käima 4 erineva inimese juures ja seisma igal pool u 15 min järjekorras. Lõpuks sain kätte A4, kus pidi siis oma pileti välja rebima...selleks, milleks ülejäänud osa paberist vajalik on, pole ma veel aru saanud. Eriti tore uudis tabas mind, kui läksin Clichy'sse, et oma tunniplaani paika panna. Nimelt teavitas mulle sealne sekretär, et magistratuuri ained on keeleliselt nii rasked, et prantslased isegi ei saa hakkama nendega...no tore küll. Hetkel siis seis selline - käin loengutes ära ja kuulan, kui rasked nad on ja siis otsustan. Prantsuse keelt hakkan nii v naa õppima, see suht kohustuslik.

Korteriotsingud pole samuti kuskile edenenud. I have discovered that the world is cruel :D No tegelikult olen kohanud väga palju pettureid...seega kui keegi mu kirjadele üldse vastab, siis pean enne kindlaks tegema, kas tegemist on petturiga või mitte ja seejärel alles vastama. Ei tahaks Jerome'i külalislahkust ka kuritarvitada väga kaua...eks ole näha, mis saab:) Olen veel suutnud positiivseks jääda!

Positiivsus siis tänu sellele, et käin ikka väljas ja tutvun uute ja huvitavate inimestega, ja tänu sellele, et  siin on ilus ilm:) Soeee!!!!! Eile käisin Lion's pub'is, seal toimus CS õhtu. Nägin seal mitmeid inimesi, kellega juulis tutvusin...üks neist (see, kes minu ja Kässu koogi kohta ütles, et "This is so good that I'm going to have an orgasm") tundis mind ka otsekohe ära ja nõudis uut kooki:D Nägin ka Matthieux'd...ta endiselt sama imelik nagu varem! Äge kokkusattuvus: Alguses  suhtlesin enaik ajast ühe Hispaania mehega, kui meiega ühines üks Jaapanlane. Ta küsis mult, et kas olen Soomest :D Selgitasin, et olen ikka Eestist. Tal oli minuga väga hea meel tutvuda, sest vist u kuu aja pärast lähebki tema eestisse. Ja kui too Hispaanlane kuulis, et see Jaapanlane on Jaapanist pärit, siis teadvustas, et tema läheb täpselt samal ajal Jaapanisse Tokyosse. Selle loogika järgi peaksin mina minema Hispaaniasse (A). Keeruline jutt...anyway. Tutvusin ka ühe poola tüdrukuga, kes oskas mulle soovitada kohta, kus toimub Erasmuse pidu...seega neljapäeval lähen sinna ja tutvun mõne Erasmuslasega, sest koolis ma neid näinud ei ole!

5 comments:

  1. Kuidas siis prantsuse keel edeneb? Enamasti räägid ikka inglise keeles? Ja mis sa siis teed, kui loengud liiga rasked on? Võtad mingeid teisi aineid lihtsalt?:P

    Aga edu Sulle igastahes!

    ReplyDelete
  2. Siis ma võtan palju keelekursusi lihtsalt:D Hmm..tglt ei räägi enamasti inglise keelt...sest koolis keelduvad kõik sekretärid ja muud asjapulgad minuga inglise keelt rääkimast. Noh, ma võin ju rääkida inglise keelt, aga nemad räägivad ikka prantsuse keeles vastu mulle. :)

    ReplyDelete
  3. Hehehee, see oli vist Faou? vms, raske nimi oli tal, minu jaoks:D.
    Retsepti ei tahtnud enam v?:D
    Aga sa saad hakkama, ma usun sinusse!;)

    ReplyDelete
  4. Oot, räägi rohkem pettureist? Päris maaklerid või lihtsalt korteriomanikud?

    P.S. kui jaapanlane on tore, saada ta Tartusse ka ;)

    ReplyDelete
  5. Petturid...no siin netis. Hästi populaarne on otsida korterit netist. No ja siis kui kellelegi kirjutad v helistad, siis ütleb, et näe ma praegu välismaal, aga saada oma andmed ja ma saadan võtmed vms.

    ReplyDelete