Sunday, September 19, 2010

Kodu otsingud vol2

Nonii. Täna kolin siis Jerome'i juurest minema...I've overstayed my visit anyway. Kinkisin talle ühe fäänsi koogikese ja kirjutasin südantlõhestava tänukirja juurde...talle meeldis. Miks ma Rouelle'i (juustu sort) ei kinkinud? Aga sellepärast, et ma tark tüdruk ei mõelnud, et pühapäeval ju kõik poed kinni ja seda pole lihtsalt võimalik saada(Y) Kuhu ma kolin? Lähen paariks päevaks või kuni 2 nädalaks Saad´i juurde. Mäletate küll, see pisike korter ja deemoni-silmadega mees. Ta on tglt väga tore ja oli nõus mind majutama seniks kuni miskit leian.

Tegelikult on nüüd otsingud palju lõbusamaks muutunud, sest teen neid koos ühe Eesti tüdrukuga, kellega kohtusin colocation'i üritusel. tema nimi on Eva-Leena ja ta on Tallinnast;) Täna lähme koos ühte AIESEC'i korterit vaatama ja homme on mul endal ka 2 kokkusaamist. Lootust on...eks paistab:) Ilmselt leian miskit üli-pisikest...seega kui keegi mulle külla tahab tulla, siis peab sellega arvestama;) But I don't mind to share:)

Homsest hakkab ametlikult kool ka..8.30 esimene seminar! Peab harjutama hakkama varakult magamaminekut:) Aga kooli ilmselt palju ei saa olema...seega pean otsima endale lisategevust:)

PS: eile sõin esimest korda elus Maroko rahvustoite...päris maitsvad olid. Liha ei ole küll eriti minu teema, aga õnneks oli palju igasuguseid huvitavaid lisandeid:) Ja ausalt..kui tellida ainult 1 portsjon couscous'i koos lisanditega, siis sellest piisaks vähemalt 3le inimesele!!!!

3 comments:

  1. Aga hea on ju teada, et alati on variant et kui permanenset kodu ei leiagi, siis saad couchsurfida, pariisis on päris palju inimesi:D.

    Faou juures saaks äkki küpsisetordi eest elada:P

    Edu kooliga!;)

    ReplyDelete
  2. Jah, ega emme ütles ka, et kui sa oleksid teistsugune inimene, et siis sa saaksidki tasuta niimoodi elada pool aastat:D
    Aga vist oleks ikka mõnus, kui sul oleks oma koht olemas. Saaks need kastid ka mu toast sulle ära saata:D

    ReplyDelete
  3. Just, aga ma ei ole selline inimene:) Ja küllap saad kastidest veel homme v ülehomme lahti;)

    ReplyDelete