Saturday, September 11, 2010

Korteriotsingud

Alustasin intensiivsemaid korteriotsinguid eile. Ega see nii lihtne polegi! Valik minu hinnaklassis on üsna kesine ja ega iga korter ju ei kõlba ka (A). Eile käisin 2 vaatamas, mõlemad olid need, mille juba Eestis leidsin ja kohtumise kokku leppisin.

Esimene: Mulle mõeldud eraldi tuba (mis sest, et pisike, aga eraldi), omanikul oma tuba, eraldi elutuba ja siis veel köök koos söögitoaga. Hind oleks olnud sobiv, AGA...omanik oli lihtsalt niiiii perv. Ausalt, ta oli liiga sõbralik. Võib-olla mulle ainult tundub nii, aga usaldan siiski oma kõhutunnet ega julge seda kohta valida.

Teine: Korter oli pisike, privaatsust polnud oluliselt. Ümbruskond iseenesest super. Park ja mets lähedal ning tal mitu ratast ja auto ka. Inimene ise oli super! Jah, see oli see deemoni-silmadega mees (nimeks Saad). Aga päris elus pole ta üldse nii jube. Ilmselt seda korterit ma ka ei võta, sest vajan rohkem ruumi enda ümber. Õhtul aga läksin koos Saad'i ja tema sõpradega välja..olime autoga, seega ei pidanud muretsema kuidas koju saada. Nägin reedest pariisi..ja kuna on Ramadan, siis liigub inimesi veel eriti palju väljas. Juuakse ja pidutsetakse ning süüakse, kell 3 hommikul pubides praadi!!!

Täna oli plaanis külastada ka kahte kohta, aga jõudsin külastada ainult ühte. See oli väga ilus, 3-toaline ja ruumikas. See ei ole kahjuks eriti heas linnaosas (asub 19ndas...mis pole just tuntud oma turvalisuse poolest), aga iseenesest oli maja ümbruskond meeldiv. Majast paarikümne meetri kaugusel oli üks Pariisi kanalitest ka. Hind on ka korteril hea ja ilmselt õnnestub veel alla saada, sest omanik soovib inglise keele tunde võtta oma üüriliselt, POLE PROBLEEMI! Ainus AGA on selles, et kuulutuses polnud midagi mainitud selle kohta, et pean kellegagi tuba jagama hakkama, aga ilmselt tahab ta sinna veel ühe tüdruku võtta...Hetkel on see parim variant..kui ma pirtsutamise lõpetan.

Teise kohta ma ei jõudnud. St jõudsin, aga ei saanud sisse. Jõudsin majani, aga alt sisse ei saanud, sest koodi mulle ei antud ja korteri nr ka mitte (see on tavaline). Pidin helistama omanikule, AGA olin selle nr "koju" jätnud...võtsin seda kui märki ja otsustasin, et ju ei olnudki nii mõeldud. Ega mul eriti kahju ei ole, sest see oli studio moodi korter ja ilmselt poleks sealgi just eriti privaatsust olnud.

Postitasin ühele leheküljele ise ka kuulutuse, et otsin endale kodu ja naljakas on see, et kodu asemel pakuti mulle jälle tööd! Päris huvitav pakkumine tuli ka...aga noh, eks näis. Ma tulin siia ju siiski õppima(A)

Homseks mul ei olegi ühtegi korterit plaanis. Tean, et ainus asi, mis homme teen...lähen vaatan Pariisi politseinikute etteastet kuskil Louvre'i lähedal:P Saab põnev olema. Ja Jerome (mu host) lubas mind oma motorbike'iga (pole roller ega mootorratas, seega ei teagi, kuidas kutsuda...ütlen nii nagu tema) õhtust Pariisi kaema viia.

PS: Prantsuse keel on ikka nii raske...täna hommikul mul pea valutas eilsest prantsuse keeles rääkimisest, mõtlemisest ja kirjutamisest...inglise keel see-eest on mu jaoks õnnistus. Nagu emakeeles räägiks...

5 comments:

  1. Ma ju ütlesin, et see deemoni-silmadega mees võib tegelikult tore olla;)

    ReplyDelete
  2. Hihi, mul tuli täiega praegu meelde kuidas Jerome oma 'motorbike'ist rääkis, nagu mingit idülli oleks kirjeldand et jaaa lähen oma motorbike'iga...lalala:D.
    aga oled sa ikka kindel, et tahad hosti/toakaaslast kellega aind pr keeles rääkida? või tahaksid kodus ikka puhata:D?
    Btw, ma arvan, et kui host on normaalne ja tuba ka jne siis võid seda ikka mõelda, kuigi jh 19 on suht kaugel:P

    ReplyDelete
  3. Jah, mõtlesin ka sellele, et kodus tahaks puhata...seega peaks ikka inglise keelse hosti valima:D Aga see 19 praegu kõige normaalsem...eks ma mõtlen sellele:)

    Ja Kätu: tõepoolest, nii oli. Ta on väga tore inimene.

    ReplyDelete
  4. Arvata on! Ja sa arvasid, et sa ei leia sõpru:D

    ReplyDelete
  5. Ma usun, et prantsusekeelne host/toakaaslane oleks just hea keeleõppele. Küll varsti tuleb keel niikuinii hästi välja ja siis ei olegi sellest "puhkust" vaja. :)

    ReplyDelete