Friday, September 24, 2010

Päikseline reede

Täna on jummalast laupäeva tunne! Ilmselt sellepärast, et kooli mul ei olnud:) Otsustasin üles otsida mõne asise raamatukogu ja läksin Pompidou'sse. Seal selgus aga, et koju laenutada ei saa. Kohapeal loe palju tahad ja tee koopiaid kui tahad, aga koju laenutada ei saa...selge.

Seejärel mõtlesin, et peaksin ikkagi prantsuse pangas konto avama...oleks nii mõndagi asja lihtsam ajada siin! Ja tšekiraamatut oleks mul ka vaja tarvis...v noh mul poleks, aga prantslastele meeldib tšekke nõuda. Seadsin oma sammud siis selle panga juurde, mille olin netis välja valinud ja kae nalja, pank oli remondis! Jääb mõnele teisele päevale see siis...

Järgmisena seadsin sammud basseini poole! Ainus bassein, mis Pariisis reedeti pärast kella 13.30 lahti on asus 13ndas Place d'Italie juures. Jõudsin sinna, maksin 1,7 euri sissepääsutasu ja oleks peaaegu sama targalt välja tulnud! Lugesin seinalt, et ilma ujumismütsita on basseini minek keelatud! ja seal kontrolliti seda päris tõsiselt! Seadsin sammud ukse poole kui märkasin masinat (no teate küll..paned raha sisse ja saad nänni vastu). Sellest masinast võis endale aga soetada trikood, suspesid, ujumisprille, erinevadi ujumismütse. Seda ma tegingi! Müts käes...läksin "riietusruumi" poole. See oli suur saal, kus ühel pool olid kapid (mida said lukustada andes talle 1 v 2 eurose mündi) ja teisel pool olid kabiinid, kus said riided ära vahetada. See ja ka sellele järgnev dušširuum oli muidugi meestele ja naistele ühine! Lisaks sellele patrullisid seal pidevalt töötajad. Suht veider oli, kui keegi sind su igal sammul jälgib. Muidu oli kogemus suhteliselt meeldiv! Vesi polnud eriti kloorine (vähem kindlasti kui auras) ja ujuda jõudsin kah u pool tundi v veits rohkem...ei näinud alguses kella seinalt vaadata ju, pime nagu ma olen:)

Basseini läksin, sest mul juba suur igatsus trenni järele. Mitte ilmtingimata võimlemise, aga trenni! Kuna mul botaseid hetkel veel pole (need on postiga teel), siis ei saa jooksma ka minna. AGA kirjutasin siis Pariisi ülikoolide spordiklubile vms ja uurisin, kas saaksin sinna minna. Vastati mulle 4 päevaga (sest neil oli vahepeal streik), et võin minna küll...aind kolm kriteeriumit pean täitma: 1. andma neile oma passipildi 2. maksma 40 euri 3. tooma arstitõendi! jah arstitõendi selle kohta, et olen piisavalt terve, et spordiga tegeleda! Tõend ise näeb välja selline, et seal on mitmeid spordialasid ja siis arst peab viitama, millega tohin ja millega ei tohi tegeleda! Tore tõesti! Nüüd pean arsti leidma! Aga ilmselt jääb see esmaspäevaks:)

4 comments:

  1. Nii sisukas kokkuvõte, et ei oskagi öelda muud kui mnjaa....
    igatse jh koju, siin elu nagu lill, absoluutselt kõigil, aind mõnel on roos teisel ohakas:D:D:D

    ReplyDelete
  2. nii prantsuselik ikka:D kõik. see tšekiraamatu värk ja et ühte asja saada, pead sada teist asja enne tegema ja üldse.. lahe:D

    ReplyDelete
  3. Kas pead siis arsti juures kõikvõimalikke spordiharjutusi tegema ja ta hindab sind 10 palli süsteemis? Kui saad +5, siis saad linnukese kirja? :D

    ReplyDelete
  4. Ei ole õrna aimugi! Eks ma saan teada, kui olen seal ära käinud!

    ReplyDelete