Tuesday, September 21, 2010

Pole head ilma halvata

Eile: Sain ilmselt u 4 tundi magada. Ärkasin üles peavaluga, sõitsin 1,5 h umbses metroos kooli, käisin sissejuhatavates seminarides ja mõistsin, et elu ei saa olema meelakkumine. Lisaks sellele, pidi mul eile olema 3 kohtumist, et kortereid vaadata...aga 2 jäid ära! See kõik ja palju muudki tekitas sellise koduigatsuse, et kaalusin tõsimeeli Eestisse naasmist. Lisaks sellele sain ka aru, et liigne tähelepanu inimeste poolt ei ole samuti meeldiv!Ilmselt pean lihtsalt veits ebaviisakam inimestega olema:P Aga tõepoolest, kui ei saa metroost korterinigi jalutada, ilma et 3 inimest külge ei haagiks, siis muutub see tüütuks küll!

Täna: Lugesin metroos tasuta lehte ja sõit möödus palju kiiremini. In fact, lugesin Sofi Oksaneni kohta. Selles artiklis rääkis ta muidugi oma "Puhastusest" ja mainis Eestit...tuli soe tunne peale kohe:) Täna oli "teksti mõistmise" tund. See oli päris tore...rääkida ei oska, aga vähemalt saan aru (Y). Seejärel tegin väikse jalutuskäigu 7ndas, liikudes 6nda poole. Väljas oli niiiiiii soe!!! Sõin mingis Hiinakas toitu, mida polnud varem näinudki ja seejärel viskasin Les Invalides'i ette muruplatsile pikali (seal oli minusuguseid PALJU)! Päike võttis nii, mis hirmus! Käisin CROUS (selline muidu ja välisüliõpilaste nõustamise paik) igast kasulikku infi kogumas Kui kõik paberid, mis nad mulle andsid, läbi suudan töötada, siis olen rahul! Peale selle, et metroos mingile vanemale härrale vett peale ajasin, oli tore päev:)
PS: kui kõik hästi läheb, siis kolin ehk oktoobri alguses ühte studiosse 6nda ja 7nda piiril (rue de Lille) - saab olema colocation, st ei ela seal üksi. Nii et pöidlad pihku;) Aga location, location, location!

PPS: kooli kohta nii palju, et mul saab olema väga palju selliseid aineid nagu 1a Bakas...aind et prantsuse keele kohta. Nt suuline ja kirjalik väljendus, suuline ja kirjalik mõistmine vms, foneetika jne:P

7 comments:

  1. Millal sul Little black book kohale tuleb?:D

    Ühe punktina palun meelde jätta ja kirja panna 21.09.10 - Võtsin päikest, MÕNUUS!!, kohas kus suvel oli palju suurte poiste mänguasju:).

    Btw, kas sa sellest stuudiost juba rääkisid mulle v on see mingi uus variant?:P

    Ära praegu küll siia tagasi igatse, ilm on nii numps et hakkab liginema sellele n-ö klassikale, mida võib kirjeldada nii, et kui ma oma suuskadest lahti tahaks saada siis 2 sammu ja oleks nendega korras...
    aga kuna ma ei suusata siis vinguks niisama nagu korralikule eestlasele kohane:D

    Ja nr 2 põhjus, miks sa tagasi ei saa tulla on see, et siin sa ju nagunii blogi edasi ei pea, ma julgen pakkuda, et antud leheküljest saab minu poole aasta suurim lugemus, ma loen isegi vähe, et kui tahad mu 'reading skills'e vähendada nii julmalt, no lase käia siis, vaatame pärast kui hea on!

    okok:D

    You'll do fine kiddo! I mean SUPERB!
    No worries, mate!:)
    :D

    ReplyDelete
  2. :) Ma ei mäleta, kas sellest studiost olen sulle rääkinud:)

    Aga täna oli hea päev, enam tagasi ei taha:) Ja Sinu lugemust ei saa ma ju ometi vähendada;)

    ReplyDelete
  3. I appreciate you considering my educational aspects:D
    No ja ega väga oluline pole ka, kas rääkisid v ei, vaatsin just kaardilt kus see asub, veits ponks asukoht v:D, Bertillioni kohvik pole väga kaugel, saad päris asja ka ära näha, nad peaks nüüd ju avatud olema. Ära unusta seal vaadata seda lakke maalitud kärbest!:D
    Tee pilti ja näita mulle ka:).

    ReplyDelete
  4. Brr... Niiet sul on seal soe (sa võtad päikest!!!!) ja meie peame külmetama:S Ja isegi ei köeta veel, niiet toas on külm ja niiske ja riided ei kuiva isegi kolme päevaga ära:S:D
    Btw. mul võibolla avaneb võimalus sõita veebruari alguses Egiptusesse. Kui mul veab:D Niiet sa peaks mulle varsti teada andma, kuna ma tulla võin:D

    ReplyDelete
  5. Mis asja, kuidas Sa Egiptusesse saad minna? Ma muidu mõtlesin, et sa võiks Jaanuaris tulla..siis kui Sul vaheag vms.
    Kätlin-ma ei mäleta ühestki kärbsest midagi:D

    ReplyDelete
  6. Noo, see Egiptuse asi ei olegi veel täitsa kindel. Aga kunagi oktoobri keskpaigaks peaks teada saama..:) Ja ise selle eest ei maksaks:D Lauri võtaks mu kaasa lihtsalt:D Tema ka ei maksaks st, aga 5* ja all incl..:D
    Aga ma üritan siis selleks ajaks teada saada, kuna mul eksamid veel on ja kuna ma siis Egiptusesse vb saan minna ja siis veel, et kuna Himos on:D
    Ja siis ostan piletid ära;):D

    Hakka juba nimekirja koostama, mida sa kõike tahaks eestist:D (Pigem toidud siis:D muudel asjadel ei ole vist mõttet:D)

    ReplyDelete
  7. Miks ma arvasin, et sedasi sa MErle sinna lähedki, no lihtsalt oli aim..hihihi.

    Aga kärbsest - Matthieu rääkis minuarust, et kui nad õega väiksed olid siis käisid seal ja vaatasid et waooo laes olevad pildid on nii ägedad ja siis avastasid et sinna on kuhugi kärbes ka joonistatud. Uuri järgi:D.

    ReplyDelete